cames!
Hola:)
em sento bastant be amb el meu cos i no em desagrada fins fa uns dies que anava a anar a la dutxa i aixo que em miro al mirall i per la part superior de les cames (pel darrere) tinc una mica d celulitis
No vull que a l'estiu em posi pantalons curts i tenir celulitis
Sara Bujalance

Hola m.! Entenc que et pugui preocupar la cel·lulitis, quan veiem anuncis a la tv, revistes, etc. mai es veu una noia amb cel·lulitis. Però pensa que això és així pel photoshop. La única manera de treure la cel·lulitis és amb photoshop. La cel·lulitis és un tipus de greix que tenen les dones pel fet de ser dones i tenir més hormones femenines, de manera que la cel·lulitis es tracta d'una cosa natural i normal en la biologia femenina. En la dona és tan normal tenir cel·lulitis com en l'home tenir barba i pèl al cos (pel fet de tenir més hormones masculines). Totes les dones, a partir de l'adolescència, unes abans, unes més tard, tenen cel·lulitis. Algunes tenen més, altres menys, però pràcticament totes en tenen. De totes maneres, l'alimentació pot fer que en surti més o menys cel·lulitis, per això és important menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide dels aliments) i fer esport habitualment per tenir una bona salut, un bon pes i evitar un excés de cel·lulitis. Molts petons!!