ajuda siusplauuu!!!
Hola m'agradaria ser anónima.
Estic molt preocupada perquè no se si tinc indicis d'anorexia. Quan vaig a classes de ball, o al lavabo, i em miro al mirall, em veig grassa. les meves amigues em diuen que estic prima, que no estic gens grassa. Des de fa poc, cada vegada que acabo de menjar, em venen ganes de vomitar.
estic molt preocupada, i des de que els meus pares em van sentir dient que estava gorda, també s'estan preocupant.
Si us plau, ajuda!!
Sara Bujalance

Hola peaceandlove! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Entenc que tinguis pot de patir una anorèxia, ja que es tracta d'una malaltia mental molt greu que pot fer molt de mal tant a la persona que la pateix com a la gent que se l'estima. El que has de fer per evitar que aquesta preocupació pel pes que tens ara es converteixi en una anorèxia és parlar amb els teus pares. Explica'ls com et sents, que et venen ganes de vomitar desprès de menjar, que et veus grassa quan en realitat no ho estàs perquè t'ho diu tothom... Parla amb ells és la millor manera d'evitar una anorèxia. Els teus pares t'ajudaran a sentir-te bé i t'ajudaran a evitar un possible trastorn alimentari. Molts petons!!