Hola! Anorexia?
Hola sara que tal? M'agradaria saber si tinc anorèxia. Jo no ho crec per porto ja un mes que no com a molt i em faig el dinar a trossos molt petits no m'agrada el meu cos em fa una mica de fàstic em veig grossa sobretot per la part de les cames pes 43 i em sembla molt tinc 14 anys i faig 15 al març M'agradaria que em donessis alguna dieta especial o alguna cosa per aprimar una mica o almenys treure cames perquè de veritat que a l'estiu el passaré molt malament, Moltissimas gracies espero resposta :)
Sara Bujalance

Hola LadyDarling! Em sap greu però per saber si tens anorèxia hauria de parlar molt més amb tu i recollir molta informació sobre com et trobes, però el que està clar, pel que m'expliques, és que t'ho estàs passant malament per culpa del tema del pes i el menjar, i això és injust perquè et mereixes ser feliç i viure la teva vida tranquil·la sense martiritzar-te pel pes. Les úniques pautes que necessites fer per estar bé de pes i estar en forma són menjar de tot, variat, suficient (sense quedar-te amb gana, ja que passar gana fa més lent el metabolisme de manera que amb el pas del temps és més fàcil engreixar), equilibrat (com marca la piràmide alimentària), fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), i fer esport habitualment. L'esport, de fet, és una molt bona manera de treballar tot el cos, incloses les cames. Fent tot això no tindràs cap problema amb el pes. Però el més important és que et trobis bé amb tu mateixa, i això no depèn només del que menges, sinó que depèn de l'autoestima. Per això és necessari que parlis amb els teus pares sobre com et sents amb el cos, ells t'ajudaran a sentir-te bé i a evitar que aquesta preocupació que tens pel pes s'acabi convertint en una malaltia mental tan greu com l'anorèxia. Espero haver-te pogut ajudar. Molts petons!!