sobrepes? o cos gran?
Jo desde petita sempre he pesat molt, no estaba gorda pero resulta que tinc un cos mol gran i els meus ossos pesen mol, ara faig 1,60 i peso 70 quilos no se si es sobrepes o es per el meu cos, tambè estic força desenvolupada cosa que no m'ajuda a baixar de pes, totes les meves amigues pesen mol poquet i jo doncs soc la mes grandota.. necesito ajuda.. estic començant amb bulimia i no vuy estar malament
Sara Bujalance

Hola florafloralis! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Entenc com et deus sentir, l'adolescència pot ser difícil pel que fa al cos i quan una persona es preocupa molt pel seu pes pot arribar a sentir-se molt malament. No t'obsessionis amb el pes en concret, perquè per si sol no diu res, sempre s'ha de tenir en compte l'edat de la persona, la seva constitució genètica, el seu estil de vida, l'esport que fa, etc. A més, a la teva edat és habitual que hi hagi diferència entre unes noies i unes altres perquè tot i que tothom creix, no tothom ho fa al mateix temps i això fa que a la mateixa, unes noies estiguin més desenvolupades que les altres. Però el més important de tot és que et mereixes ser feliç i no pots permetre que la preocupació pel pes t'amargui la vida. Dius que estàs començant amb bulimia i això és molt perillós. El que has de fer és parlar amb els teus pares sobre com et sents i sobre aquest "inici" de bulímia. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares volen saber les coses que et passen per ajudar-te en tot el que necessitis. Sé que pot ser difícil fer-ho, però has de parlar amb els pares, ja veuràs com quan ho facis, t'hauràs tret un pes de sobre i rebràs tota l'ajuda possible per part seva. T'envio molts ànims i molts petons!!