engrandiment
hola tinc un problema,el meu novio la te molt gran i no mi cap als meus orificis(xoxo, cul) que puc fer per fermels mes amples?
sisplau es urgent!
Elena Crespi

Hola de nou!
Deies que tenies 13 anys, oi? doncs et recomanaria que amb la teva parella no només intentéssiu la penetració.
Et recomanaré que aprengueu a viure el sexe gaudint-lo des del cap fins al peu ja que sinó podeu caure en el fet de pensar que ja ho heu fet tot i avorrir el sexe... i el sexe és molt més que això: és sentir el contacte de l'altre, l'olor de l'altre, l'alè de l'altre... i això t'ajuda a gaudir i a aprendre amb la teva parella.
Els orificis no es poden fer més amples però són flexibles, per tant et recomano que abans de la introducció del penis provis a introduir un dit i així s'aniran adaptant mica en mica ja que són flexibles.
Et recordo que és important que sempre utilitzeu protecció, preservatiu.
Cuida't i no corris... gaudeix el sexe mica en mica!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres