engreixar
bon dia, t'escric perquè porto molt de tmeps intentant engreixar, sobretot als brassos y l'espatlla, em podries dir com podria engreixar sense haber de tenir una dieta molt estricta? gràcies!!!
pd: faig molt esport
Sara Bujalance

Hola!
La veritat és que no hi ha cap fórmula màgica per poder engreixar, i encara menys per poder engreixar sobretot unes determinades parts del cos. El millor que pots fer per tenir un bon físic és menjar de tot, de manera equilibrada i fer esport, com ja dius que fas. A part d'això és important tenir en conte la teva edat, si ets un noi pensa que fins als 22 anys aproximadament no acabeu de desenvolupar-vos a nivell físic. Molts cops hi ha nois que de jovenets són primets i quan fan el canvi es posen més alts i forts, quina edat tens actualment? Una abraçada!