no puc mes
fa 4 anys vaig sofrir anorexia, vaig deixar de menjar i vaig perdre molts kg en poc temps, aixo es va passar i vaig començar a tornar a menjar.. a dia d'avui segueixo tenin problemes, pero al reves que abans, intento fer regim i mentren molts "atracons" on menjo molt molt de cop i despres em sento tan malament que ho he de bomitar, he arribat a menjar, bomitar ijust al bomitar tornar a menjar com una porca, no se que fer, la meva mare es pensa que no es greu, pero jo no puc mes, no soc feliç, lo unic que aconsegueixo es engreixarme i no mestimo...
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació!. Per tot el que dius es nota que ho estàs passant molt malament. Pel que expliques és possible que estiguis patint un problema amb el menjar que si no es frena, pot acabar convertint-se en un trastorn de la conducta alimentària. Et mereixes ser feliç i no podem permetre que acabis patint això. Torna a parlar amb la mare i explica-li el que t'està passant exactament com m'ho has explicat a mi. Si vols, ensenya-li la consulta que m'has enviat i la resposta que t'he donat. És molt important que la teva mare sàpiga realment el que t'està passant per poder ajudar-te com necessites duent-te al metge. Torna a parlar amb ella el més aviat que puguis. Un cop parlis amb ella, si necessiteu orientació, escriu-me a sbujalance@acab.org Molts petons!!