Pits, tinc 17 anys
Hola!!
Tinc 17 anys i tinc poc pit.. utilitzo una 80 i segons quin tipus de sostens una 85, a la meva familia totes les dones en tenen, no molt però una 95 si... Tinc novio des de fa 2 anys i a ell ja li agraden petits, però, ami m'agradaria tindre'n una mica més, totes les meves amigues tenen més que jo, i a la meva millor amiga li va vindre la regla 3 anys despres que jo (li va vindre amb 14-15) i tenia molt menys pit que jo, i ara fa 2 o 3 talles més, estic preocupada per si no em creixen més...
Moltes gràcies!! :D
Elena Crespi

Hola M21!
Doncs et recomano una cosa: no et preocupis perquè la mida dels pits pot anar variant al llarg de la vida, potser ara fas una 80-85 però més endavant potser en fas més.
El més important és que tu aprenguis a mirar-te amb bons ulls i puguis valorar els teus pits pel que són i no pel que t'agradaria que fossin.
Segur que són ben bonics però com que te'ls mires amb ulls crítics i només veient allò que no tens, potser no valores prou el que si que tens.
Et recomano que et miris sovint... amb un pensament positiu i que intentis començar a valorar el que tens. És important, vital, estimar-te tal i com ets. Per tant, has de començar a dir-te coses boniques i no ser tan exigent amb tu mateixa.
Una abraçada
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres