Només soc un lio?
Hola :)
El problema que tinc és que no se si un noi només em volia com a un lio o alguna cosa més.
Jo sempre he estat en contra dels tipics lios d'un cop.
Fa unes setmanes em va començar a agradar un noi de la meva classe (no erem molt amics) , ens passavem les classes fent-nos miradetes i tal, però no parlavem gaire. UN dia vaig decidir parlar-li pel Whats i vam estar xerrant uns quants dies. Finalment l'altre dia em vaig mig-declarar a ell i ell em va contestar que jo també li agradava. Però que tot i que ell no era gaire de relacions series i preferia rollets em va dir que ho podiem intentar (tot i que després no volia espatllar la nosatra "amistat".
Fa un parell de dies vam quedar, i després d'estar xerrant i rient ens vam acabar liant (jo no m'havia liat mai amb ningú, i volia que la primera persona fos especial).
El problema és que ara em passo els dies menjant-me el coco, ja que a mi ell 'agrada molt (no se si n'estic enamorada). A les classes seguim amb les miradetes i somriures, però no parlem. Jo em torno boja, ja que em sembla que ell no vol tornar a quedar amb mi, però a mi m'agradaria molt començar a sortir amb ell...
Ajuda sisplau!
Moltes gracies
Elena Crespi

Hola!
Doncs et recomano que li puguis preguntar si ell té ganes de parlar amb tu o com se sent després de que us liéssiu.
És important que puguis parlar de com estàs i que no t'ho guardis ja que si ho guardes per tu aniràs imaginant coses que no sabem si són veritat o no.
Ara ja us heu liat, per tant, tens tot el dret de parlar amb ell i demanar-li com està: si està còmode amb tu o no, si realment vol intentar-ho o si ha canviat d'opinió... és millor que li demanis sinceritat ja que sinó et pots muntar una pel·lícula mental que no té perquè ser el què hi ha de veritat.
Has d'estar preparada per si et diu que si que vol estar amb tu com per si et diu que no.
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres