Quan faig l'amor no noto res!!!
Hola,
sóc una noia de 16 anys. Ja fa un any que vaig perdre la virignitat. Els primers cops no notava res de plaer, però pensava que era normal o que era culpa del meu nòvio.. però ara que ho he fet amb altre gent tmpoc noto plaer... ni quan jo mateixa em posu els dits notu plaer... ja no se que fer!!!
Em podeu dir si es culpa meva? o si no estic còmoda o que em passa?... no m'agrada gens aquesta sensació....
Gràcies!!
IESP

Hola Miriam!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Doncs el que expliques és força habitual en les noies, i tot és a causa d'un mite que està molt estés en la nostra societat: l'organ més erògen de les noies NO és la vagina, és el CLÍTORIS. Aquest s'infla una mica quan la noia està excitada, té una forma arrodonida amb un tamany semblant a un pèsol-cigró, i té moltíssimes terminacions nervioses.
És a dir, el plaer femení éstà fora de la vagina! Sabent això, per què no proves a estimular el clítoris, enlloc d'introduir els dits a la vagina només? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat