Bulimia
Hola sara, dons t'explico fa un temps vaig començar a vomitar perque em veia molt gorda em mirava al mirall i no podia i vaig començar a vomitar i vaig veure que fen-ho m'aprimava pero alfinal o vaig deixar ara e tornat a probar aixo de la bulimia perque em sento molt gorda o e intentat parlar amb la meva mare pero no em deixa fer dieta li e suplicat li e demanat siusplau i ni cas, unes quantes amiges meves o saven pero no mentenen diuen que estic be pero jo no mi veig aixi, ara mateix medeixo 1'52cm i peso 40'6 esque quan em miro al mirall vec a una persona gorda i les cuixes enormes i no tinc gens de ganes de que vingi lestiu per por als pantalons curts...
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que m'expliques es nota que ho estàs passant malament. La veritat és que els problemes relacionats amb el menjar i el pes poden fer molt de mal a una persona. No és just que ho hagis de passar malament pel tema del pes, et mereixes ser feliç. Sé que has parlat amb la mare i que no et deixa fer dieta, però és necessari que tornis a parlar amb ella sobre el que t'està passant i que li expliquis que t'has provocat el vòmit i que et sents malament amb tot aquest tema. Tu no tens la culpa del que t'està passant, i la teva mare vol saber les coses que et passen per poder-te ajudar com necessites. Torna a parlar amb ella, però aquest cop explica-li tot, després sentiràs que t'has tret un pes de sobre i la teva mare farà tot el possible per ajudar-te. Sé que pot ser difícil parlar amb ella sobre això, per aquest motiu t'envio molts ànims per a que li expliquis. Molts petons!!