Tinc 13 anys i peso 52kg
Hola!! Tinc 13 anys, la meva mida es 1'77 i peso 52kg jo em veig grassa però tinc por d'estar prima i voler aprimar-me mes, aixi caure en la pre-anorèxia.. no se que fer, la gent em diu que no estic ni prima ni grassa, porto gairebé 6 anys fent una activitat extraescolar ( bàsquet ) però m'ha donat per fer abdominals i em veig mes panxa que abans. Que significa?
Sara Bujalance

Hola! Amb el pes i l'alçada que tens és impossible que estiguis grassa! Estàs molt prima i no necessites perdre res!! Seria molt perillós que aprimessis! Així que treu-t'ho del cap!. Això de veure't més panxa tot i fer abdominals, i creure que has de perdre pes quan tens un pes baix vol dir que la preocupació pel pes t'està angoixant massa. El millor que pots fer per sentir-te millor i evitar que aquesta preocupació es converteixi en un problema és explicar als pares com et sents amb el cos, ells t'ajudaran a trobar-te bé i a evitar una anorèxia. Molts petons!!