A qui dir que tinc fimosi
Bé des de ben petit que tinc fimosi, i vull operar-me soc bastant vergonyós i no se a qui dir-ho primer, si a la meva mare o a algú del CAP... Em podeu ajudar a decidir a qui es millor dir-ho?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que l'peració per fimosi és molt habitual, de manera que et demanaria que no sentis vergonya per una cosa tan normal!
Tu decideixes a qui demanar ajuda primer, però és cert que quan parlem de salut, està bé poder comptar amb persones adultes de confiança, com la teva mare. A vegades pensem que els pares no ens entenen, i quan parlem d'alguna cosa relacionada amb la sexualitat encara menys... Però això no és cert, ja que ens poden ajudar molt!
Però com he dit, això és una decisió que has de prendre tu, ja que es tracta de la teva intimitat
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat