On guardar un preservatiu?
Quan surto de festa sempre porto un preservatiu, però he buscat per internet i he trobat que on el guardo jo, la cartera es un mal lloc per guardar-lo ja que es fa malbé. On seria el millor lloc per guardar-lo? I es sol dir també que es millor posar-se'n dos, ja que és mes segur, es veritat o no es necessari? Gràcies per avançat!:)
Anissa Ouali

Hola En proves!!!
El millor lloc per guardar un preservatiu, és en un lloc que no s'arrugui o que no hi hagi cap objecte que el pugui fer malbé (monedes, claus,...). Alguns preservatius venen amb una capseta molt petita que et pots guardar perfectament a la cartera o butxaca, també podries mirar si tens alguns "cartera" que no es doblegui i/o que sigui més resistent (quan diuen que la cartera no és vol, és pel fet que acostumen a ser de tela, es doblen,... i tot això pot no ser el millor lloc per guardar-ho.
Sobre posar dos, MAI!!! El preservatiu està fet d'un material molt resistent (làtex) que ben utilitzat no s'ha de trencar. Si utilitzes dos, és més fàcil que es trenqui ja que el fregament dels dos preservatius farà que es trenquin.
una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali