Necessito consell..
Hola!
Durant un temps he perdut uns 9 quilos, encara no em segueixo veient bé, medeixo uns 1'67 cm i peso 67. No se si estic en el pes ''ideal'', però seria dolent rebaixar-ne uns pocs més?
Moltes gràcies :)
Sara Bujalance

Hola! Gràcies a tu per compartir amb mi la teva consulta. La veritat és que podria ser perillós que aprimessis més. De fet, sent adolescent, perdre 9 quilos com has perdut són molts quilos i pot ser perillós perquè estàs en plena època de creixement i el fet d'haver aprimat tant pot comportar que t'estiguin faltant nutrients indispensables per a que creixis bé. Sé que a vegades el tema del pes, la imatge i l'alimentació poden ser complicats i que una persona pot arribar a angoixar-se molt pel tema del pes. Per tot això, el que et recomano és que parlis amb els pares sobre els quilos que has perdut i aneu al metge per assegurar-te de que estàs bé i per a que t'orienti de cara a no perdre més pes però a no guanyar-ne tampoc. Molts petons!!