Estic embarassada?
Fa uns mesos jo i un noi (que vaig conèixer aquella mateixa nit, i no n'he tornat a saber res més d'ell...) vam fer l'amor sense preservatiu... Em sento extranya, fa temps que no em ve la regla... La meva mare, m'ha preguntat que si ho havia fet (perquè no em ve la regla), li he dit que no... Esque em fa molta vergonya! Però es clar, i si ho estic? No sé que fer! Ajudeu-me adolescents!
Gràcies!:) Petoons!:*
Anissa Ouali

Hola!!!
Doncs el risc, hi és. Per tal de descartar qualsevol dubte que tinguis i si estàs preocupada, és molt important que et puguis fer una prova, , el millor que pots fer és comprar un "predictor" a la farmàcia (val uns 9 euros) que serveix per saber si estàs embarassada o no amb un anàlisi de la orina.
Sobre els pares dir-te que mai és fàcil parlar amb els pares de sexualitat, però hi ha coses que han de saber i que hem de poder comptar amb ells. Els dubtes d’un embaràs no desitjat és un tema suficientment seriós com per parlar-ho amb ells.
La regla pot ser que pels nervis se't retardi una miqueta, per tant, intenta estar tranquil•la.
Una molt forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali