Vaig dormida...
Hola! Necessito ajuda, sóc una noia de 13 anys i faig molt esport, (cada dia de la setmana més el partit del cap de setmana) i la veritat és que vaig molt cansada durant la setmana perquè també tenim molts deures, total que m'acabo anant a dormir a les 12h cada dia, i pel matí estic molt cansada, intento anar-me a dormir d'hora però arribo a casa a les 9h i entre que sopo i hem poso a fer deures me'n vaig a dormir tard. Em podríeu dir alguna cosa per no anar tan cansada? He provat unes vitamines de jalea real que es diuen: fostprint CLASSIC, però la veritat és que no em fa res jo hem segueixo sentint igual.. AJUDEU-ME SIUSPLAU! Moltíssimes gràcies i molts petons!!
Sara Bujalance

Hola! T'entenc perfectament, amb els ritmes de vida actuals és habitual anar molt cansat. La jalea real pot ser una ajuda, però si no dorms suficients hores et servirà de poc. Dormir entre 8-9 hores al dia és fonamental per descansar bé i tenir suficient energia i vitalitat al dia següent. Per tant, la única manera de sentir-se descansat, és descansar bé. El millor consell que et puc donar és que intentis organitzar-te molt bé el temps per fer els deures i avancis tots els que puguis durant el cap de setmana, de cara a tenir més temps entre setmana per dormir. Molts petons!!