com aprimar-me més fàciment?
hola,
estic fent una dieta i molta gent diu que per aprimar´-se també s'ha de fer esport, això ja ho se però el problema es que no en puc fer gaire per que em van operar d'un genoll i estic lesionada del altre.
em podeu diu algun esport que no sigui de risc? hi ha alguna manera que em pugui aprimar més ràpidamen que no només fent dieta?
Sara Bujalance

Hola mop! Em sap greu però no hi ha cap manera d'aprimar ràpidament, i si n'hi ha són molt perilloses per la salut i l'únic resultat que en treus és tornar a guanyar ràpidament el pes que havies. Les úniques pautes que funcionen per mantenir un pes correcte són menjar equilibrat i fer esport. Si temporalment no pots fer esport per una lesió, no t'amoïnis, continua menjant equilibrat per evitar guanyar pes i quan puguis fer esport, ja en tornaràs a fer. Tot i així, pregunta-li al metge si pots fer algun tipus d'esport més suau com nedar una mica, per exemple. Molts petons!!