Problema
Hem dic Magda, i fa com un mes que estic obsessió amb el meu pes, faig 1'70 m i peso 60kg, em diuen que no sem veu gorda, però sempre que em veig al mirall em sento fatal. Em podries dir si tindria que aprimar-me un parell de quilos? Com ho puc fer, de la forma sana?
Sara Bujalance

Hola Magda!
Per l'alçada que tens el teu pes és molt correcte, així que no cal que perdis res! Clar que els altres et diuen que no se't veu grassa, és que no ho estàs! La millor cosa que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada i fer esport. Així que tenint en compte que el teu cos està bé, si quan et mires al mirall et sents malament deu ser per un tema més aviat psicològic i per tant seria convenient que en parlessis amb algú més gran, com per exemple els pares, de cara a que t'ajudin a sentir-se millor, pensa que ells també van ser adolescents i poden entendre bé com et sents, i ningú millor que ells s'esforçaran per ajudar-te. Un petó!