ESPORTISTA
Hola sóc una noia de 13 anys i la veritat és que faig molt esport, faig Taekwon-do i Volley, entreno 5 dies de la setmana, més el partit del cap de setmana; i la veritat és que tothom em diu que estic molt prima però he notat que ara estic menjant menys i nose perquè (quan sempre des de petita menjava molt), quan m'acabo el primer plat ja estic plena o inclús de vegades ni me l'acabo però després al cap de mitja hora tinc gana i m'agafo fruita (medeixo 1,74 i peso 50 kg)jo mateixa m'adono de que no menjo bé i m'agradaria saber que puc fer per menjar millor.
De veritat que moltisiimes gràcies i molts petons!!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies a tu per compartir amb mi la teva situació! La veritat és que per l'alçada que tens el teu pes està una mica baix, per això és molt important que miris de fer una alimentació saludable, per assegurar-te de que la teva salut està bé. Per menjar bé és necessari fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), variat i equilibrat i suficient, i més en el teu cas que fas tant d'esport i el teu cos necessita molta energia. El fet de portar uns dies menjant menys pot tenir a veure amb moltes coses (preocupació pel pes, nervis, trobar-se una mica malament, etc...), i si això dura només un parell de dies no passa res, però si dura més, hem d'anar amb compte. Prova de fer els 5 àpats i a fer-los bé, i si veus que en uns dies no tornes a menjar com abans, parla amb els pares i aneu al metge per veure que tot estigui bé. Molts petons!!