Transmissions sexuals... Dubte!!!!
Hola, m'agradaria que això fos anònim gràcies :)
Veuràs sóc lesbiana però encara no he tingut cap relació sexual i em preguntava que si entre noies és possible transmetre's alguna malaltia, i si és així... quan m'arribi el moment de mantenir relacions sexuals, que he de fer per evitar les malalties? També em podries dir si aquestes transmissions són només per sexe oral o també es podrien transmetre a través de la masturbació, és a dir, la masturbació d'una noia respecte a una altre.
Gràcies per l'ajuda :)
Anissa Ouali

Hola!!!
Deixo aquí anotat que la teva vols que la teva consulta sigui anònima!!
En les relacions sexuals hi ha risc de transmetre infeccions, tant en sexe oral, com en contacte directe. Hi ha infeccions que es poden transmetre pel contacte (per exemple si hi ha un herpes, encara que sigui amb masturbació pot haver-hi risc), d'altre per l'intercanvi de fluïts o per la sang.
Pel sexe oral pots utilitzar les barreres de làtex. Aquestes barreres les pots fabricar tu mateixa, tallant per exemple un preservatiu masculí o femení com un rectangle (així és pot cobrir la part genital) o comprar-les.
Quan parlem d'infeccions és molt important, si hi ha alguna infecció avisar a l'altre, això no vol dir que qui tingui un infecció no pugui tenir relacions sexual, però recorda la protecció i confiança son dos punts molt importants per protegir-nos.
Espero haver-te ajudat i moltes gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali