Com u faig?
Bones, tinc 15 anys.
La veritat es que em voldria treure una mica de panxa i cuixes.
JO si vaig intentar fer esport, i sortia a corre, pero el temps em mata i ja no puc.
I lo de menjar, com que no puc menjar perfecte.
I voldria dir si hi ha algun metode? Comprar algunes pastilles o algu?
Gràcies:)
Sara Bujalance

Hola! La única manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no hi ha cap manera que funcioni per mantenir un bon pes, i encara menys cap pastilla. NO prenguis mai cap pastilla sense recepta mèdica! Les pastilles poden tenir efectes MOLT GREUS per la salut, així que no en prenguis mai a no ser que te les doni el metge! Dius que no tens temps per fer esport. Sé que amb les vides que portem avui dia és difícl trobar temps per tot el que hem de fer, però t'animo a que intentis fer un forat a l'agenda per practicar esport, és una forma molt saludable i efectiva per tenir un bon pes i a més, no només és bo pel cos, practicar esport també té efectes positius per l'autoestima. Així que no busquis maneres miraculoses d'aprimar, menja de tot, equilibrat i procura fer esport. MAI PASTILLES! Un petó molt gran!