NECESSITO AJUDA
Hola, em dic Cristina i tinc 14 anys, he patit anorèxia durant un any i encara estic lluitant-hi. El meu problema ara és que quan arribo del col.legi bereno, però després menjo , menjo i menjo , i tinc el meu pensament << sóc gorda !!!>> Què puc fer per evitar-ho ?? Quants àpats s'han de fer cadad dia, me'n pots fer un exemple amb tipus d'aliments a menjar. . Ara peso 53kg i mesuro 1,69 està bé? Estic grassa ??
Moltes gràcies,
Cris
Sara Bujalance

Hola Cris! Gràcies per compartir la teva preocupació amb mi. Sé que ho deus estar passant molt malament, quan algú té problemes relacionats amb el menjar pot arribar a sentir-se molt angoixat i passar-ho molt malament. Al dia és convenient fer 5 àpats, fent menjars variats i equilibrats, però pel que m'expliques a més de menjar bé, necessites trobar-te millor per dins, amb tu mateixa. El que has de fer és parlar amb els pares i explicar-los el que t'està passant. Sé que pot ser difícil parlar amb ells però és la única manera de sortir de la situació en la que estàs. Un cop els hagis dit t'hauràs tret un pes de sobre i ells t'ajudaran tot el que puguin. Parla amb ells. Molts ànims i molts petons!!