No sé que fer..
Hola! Tinc entre 14 i 16 anys. Fa temps em miro aquest blog i fins avui no me decidit per registrar-me i consultar algún problema que tinc. Fa temps, relativament, uns 6 mesos, ho vaig deixar amb el meu novio.Desde llavors he estat amb altres nois i especialment amb un que em te boja. Ens hem anat liant i varies vegades ell m'ha donat porta però tot i així sempre acabem altre vegada junts. Quan estem junts ens masturbem i tot es genial però només es quan a ell li ve de gust. Seguiré fins aconseguir-lo, suposo. Em tira enrrere el fet de que ens acabem masturbant sempre. Li agrado de veritat o em vol únicament per el fet de la masturbació? M'utilitza? Si fem algo més que masturbar-nos(que en tinc ganes), seria greu? Moltes gràcies! Espero la resposta aviat, un petó!!
P.D:Tinc estries als pits i això també em tira enrrere.
Anissa Ouali

Hola!!! moltes gràcies per confiar en nosaltres i decidir-te a preguntar!!!
Crec que si tens aquesta sensació, hauries d’explicar-li (potser que la "relació" s'acabi), sobretot si el que vols saber és si hi ha alguna cosa més que liar-vos i/o masturbar-vos entre vosaltres (i també que vols tu, vols sortir amb ell com a parella?).
No tens perquè sentir-te utilitzada si tens clar el que vols d'ell. Si passes algo més? seria greu? No té perquè ser greu, sobre tot si tens ganes i tens clar com és la vostra relació.
Et dic tot això per la teva frase "seguiré fins aconseguir-lo"! per tant abans de fer res, plantejat aquesta pregunta: I tu que vols?
Pel tema estries, intenta sentir-te còmode tu primer, mira els teus pits, busca quines coses t'agraden i no li posis tanta atenció a les estries!
una abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali