Quin és el meu pes ideal?
Hola soc una noia i estic a dieta perquè vull perdre alguns kilos. Faig 1.55 metres i tinc 15 anys.Faig molt d'esport. Quin seria el meu pes perfecte??
Gràcies
Sara Bujalance

Hola Mireia! Em sap greu però no et puc dir un pes "perfecte" perquè el pes és molt relatiu i depèn de moltes coses, no només de l'edat i l'alçada, sinó que també depèn de la constitució genètica, de l'estil de vida de la persona, de l'activitat física que fa, de l'estat de salut que té, etc. A més, el pes "ideal" no és mai un número concret de quilos, sinó que és tota una franja de pes que va d'un màxim a un mínim recomanats. El que sí et puc dir és que per estar en un pes correcte és necessari menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més perquè no hi ha res més que funcioni. Molts petons!!