No estic gorda pero no m'agrada com soc
Holaa!
Soc una nena de 12 anys, i m'agrada el meu cos però...les meves cuixes no m'agraden...a mi m'agradaria tenir-les primes, a veure, jo no soc gorda, si mes aviat soc prima però vull tenir les cuixes mes primes i no se com fer-ho...ajuudeu-me sisplaaau!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Durant la pubertat i l'adolescència el cos va desenvolupant-se, i en el cas de les noies, ve la regla, surt pit i les caderes es fan més rodones. Així que el que t'està passant amb les cuixes és absolutament normal. Pensa que un cos femení ha de tenir caderes, és necessari de cara a que algun dia pugui mantenir un embaràs i parir una criatura. Assimilar els canvis del cos que es donen durant l'adolescència pot ser una mica difícil, et recomano que parlis sobre com et sents amb adults de confiança, com els pares, de cara a que t'ajudin a sentir-te bé amb tu mateixa. Per una altra banda, no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos. El que sí pots fer és menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment de cara a mantenir un bon pes en general. Molts petons!!