JUPEETAA:'(
bonees, tinc un problema que estic molt obesa i no se com aprimar-me. madeixo 1,67 i pesu 63 kg. estic grassa? reesposatra si us plaau!
Sara Bujalance

Hola _secsii_! No estàs obesa, treu-t'ho del cap! No cal que aprimis. Només cal que mengis de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), fent 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. I, sobretot, no t'obsessionis amb el tema del pes, encara estàs creixent i el teu cos no ha agafat la "forma definitiva". Per una altra banda, pensa que és molt important acceptar-nos tal i com som per trobar-nos bé amb nosaltres mateixos. Com que l'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, et recomano que parlis sobre com et sents amb la teva gent de confiança, amics, pares, etc. de cara a que t'ajudin a sentir-te bé. Molts petons!!
_secsii_
graacies Sara:')
Sara Bujalance
Gràcies a tu per confiar en adolescents.cat! :-)