primer peto
hola!
mai he fet un petó amb llengua i això, i ara que tinc novio em trobo a que no tinc ni idea de que s'ha de fer!
em podrieu dir com es fan els petons amb llengua?
moltes gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta!
Per fer-se petons amb llengua t'has de deixar portar, si un dia esteu junts i us esteu fent petons, algun petó serà més llarg que la resta i un dels dos pot obrir una mica els llavis per tocar de forma suau els llavis de l'altre amb la llengua i poc a poc aneu jugant a descobrir els llavis, la llengua i el moviment del petó amb l'altre persona.
No hi ha cap tècnica, segueix el seu moviment i ell seguirà el teu, com si fos una espècie de dansa.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL