Desesperació
Hola!!!
Soc una noia, soc baixeta (menys de 1,60) tinc 17 anys i estic grassa... No m'agrada veure'm així i em preguntaba si amb aquestes condicions algun dia podria arribar a ser aixi http://24.media.tumblr.com/tumblr_m83x1gu8zq1ruczy4o1_500.jpg com aquesta noia, jo soc més o menys així (de cames), crec que una mica menys... http://1.bp.blogspot.com/-vEnoCbobYyc/TdmtOCqhoFI/AAAAAAAAABo/dGoNAAJ8E3A/s1600/pera.JPG
Sara Bujalance

Hola Allen8! No et creguis tot el que trobis a internet, tv, revistes, etc. Mooooltes de les fotografies porten photoshop, de les dues que m'enviees, a la primera (la de les cames) és molt probable que tingui photoshop (això o és una persona amb un infrapes digne d'ingressar a un hospital). En canvi, la segona foto, la de noia vestida de gris, sí sempla real. El que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. I no t'obsessionis pel físic, recorda que és molt important acceptar-nos tal i com som per poder sentir-nos bé. Molts petons!!