Estic grassa?
Hola, esque m'agradaria que em donessiu la vostre opinió. Estic grassa? esque les cuixes les tinc molt amples! Tot lo altre crec que és normal, i tampoc penso que estigui grassa, grassa... però, si em poguessiu donar consells per aprimar les cuixes, hos ho agraíria molt:)
PD:peso 48 i madeixo de 1,55 a 1,60m
Graciès!:)
Sara Bujalance

Hola strawberry! Pots estar contenta perquè el teu pes és correcte. Estàs bé! No necessites aprimar res!. El fet de tenir les cuixes més amples té a veure amb el fet de ser dona. Tenir pits i caderes rodones són trets típics i naturals del cos femení, així que no cal que aprimis cuixes perquè ja estan bé com les tens. A més, no hi ha cap manera d'engreixar o aprimar una part concreta del cos. El que sí has de fer per mantenir un bon pes en general és menjar de tot, equilibrat, i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!