FRUITA
és veritat el que diuen que les fruites són glúcis que si no es cremen es fan grassa?Així les perones que només passen amb fruita guanyen grasses?
Gràcies.
Sara Bujalance

Hola. No, no és veritat. L'únic que es converteix en greix és una dieta excessiva i desequilibrada combinada amb un estil de vida excessivament sedentari. A més, la fruita és un aliment excel·lent perquè ens aporta vitamines, minerals, fibra, aigua, etc. a un cost cal·lòric molt baix. Per això és tan important menjar 3 peces de fruita al dia. Així que menja fruita sense cap mena de por perquè és un aliment molt saludable. El que no és convenient és menjar només fruita. El nostre cos necessita altres nutrients que la fruita no conté. Per això, algú que només menja fruita pot tenir problemes greus de salut. Molts petons!!