Preocupada pel pes
Hola, m'agradaria saber si estic massa grassa. Faig 1,72m i peso 60. Faig esport i tot allò però es que no aconsegueixo aprimar. Les meves amigues diuen que estic grassoneta.
Sara Bujalance

Hola Jenny2000! Amb l'alçada i el pes que tens és impossible que estiguis grassoneta. Al contrari, estàs bé! No necessites aprimar res!! Per això el teu cos no aprima, perquè no ho necessita!. Passa de les teves amigues perquè no tenen raó. A més, un bon amic jutja el teu físic? NO. Un bon amic t'accepta i t'estima tinguis el físic que tinguis. Ningú té dret a fer-te sentir malament per com és el teu cos. El teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res. Passa de les persones que no et facin sentir bé i recorda que per tenir un bon pes només és necessari menjar de tot, equilibrat, i fer esport, com ja en fas. Molts petons!!