Tinc por
Hola, tinc 15 anys i he tingut un transtorn alimentari, durant un any i mitg he estat ingreada a un centre de transtorns alimentaris, i la semana que ve hem donen el alta. Estic molt contenta, però tinc moltissima por a recaure, i no se què fer. Els meus amics tenen la mateixa por, i jo nose que dir-li's quan hem diuen...Claudia tinc por que recaiguis. Quan en realitat jo tinc la mateixa por. He estat molt de temps sene poder anar a l'escola i per haver estat ingresada i jhem sentia rara i no vull que torni a passar, però hi s'hi recaic?
MOLTES GRÀCIES
Sara Bujalance

Hola Claudia!
Primer de tot vull felicitar-te per haver-te enfrontant al trastorn alimentari i haver-te esforçat durant el tractament! Pensa que és normal que tinguis una mica de por davant de l'alta perquè suposa començar a fer el teu camí de forma autònoma, deixant anar, a poquet a poquet, la ma que t'han donat des del centre, però pensa que si des del centre t'estan donant l'alta és perquè els professionals consideren que estàs preparada per sortir, si no et veiessin capacitada no et donarien l'alta. Crec que el millor que pots fer és parlar sobre aquesta por que tens amb els teus terapeutes al centre, ells et donaran les pautes necessàries per a que no recaiguis i per a que redueixis aquesta por. Pel que fa als teus amics, a mida que vegin que va passant el temps i que estàs bé, també perdran aquesta por. Un petó!