Paranoicaa?
Hola,
Sempre me preucopat per ser paranoica, ja que m'enfado rapid i avegades penso depres de cagarme en laltre persona.
Ara ve el problema:
Jo dic molts cops el que pensso (encara que no ho dic tot al contrari del que penssa la gent), i em queixo sempre que no estic decord o no entencu una cosa perque penso que es el que s'ha de fer es mes la gent que no diu mai la seva opinio em fa ravia, doncs aixo fa que amb un profe no ens caigem bé, vasicament jo dic el que es veritat i ell li caic malament (ell a mi tmb).
Hem fa molta ravia i tinc la sensció que em puteja i sempre va cntra mi. es a dir: per exemle en un trevall Que vaig fer q ens posaven nota em va donar pe "error" el de la noia que avia tret més vona nota de la clase, avera pot aver sigut un error peró esque el nom estava escrit a dalt i justament els nostres noms no s'asemblen de res. vueno quean em va donar les notes em vaig posar molt contetnta oviament i ell am va dir "Són les teves?" vaig veure el nom i no eren les meves. i més coses, aquet mateix trevall em va ovligar a ferlo amb un noi que em cau com el cul, jo a ell també i amés el profe ho savia!
Potser ell es aixi ho mesta putejant ns li he preguntat a amigues i totoes em deien que ell em putejava.
Perdo per el rollo però esque ho vull preguntar a algu impercial i que no tingui cap vincle amocional amb mi (perque no crec q les mevas amigues hem diguesin que soc una paarnoica).
Aixi que hos ho pregunto: Creus que soc jo que soc paranoica perque ell es aixi ho mo fa a mi perq hem te mania?
GRACIES!
Laura Centellas

Hola!
Doncs des d'aquí és difícil que t'ho puguem aclarir perquè ens basem únicament en les teves sensacions i en el que tu ens expliques.
Pel que dius, sembla que amb aquest professor no teniu bon feeling. Ens passa amb algunes persones i no passa res.
Creiem que l'important és que hi hagi respecte (per part teva i per part seva). Evidentment que tens dret a dir el que penses, però potser has de buscar la formula que no facis sentir malament a l'altra persona.
Pel que fa a les seves accions, si et sembla, li donem un temps per comprovar si realment vol complicar-te l'assignatura o no. El tema de l'examen pot ser un error i el tema del company... a vegades els professors volen que aprenem a treballar amb persones que no ens hi portem bé.
Així que esperem com acabes el curs i ens dius si l'any vinent et torna a tocar o no.
Nosaltres serem aquí ;)
La Laura Centellas