URGENT - NOIS
com es pot trobar un noi que sigui minimament romantic de entre 14-18 anys avui en dia, si tots els homes pensen en liar-se i adeu, estic bastant farta de tots aquets nois que nomes busquen anar de boca en boca, i m'agradaria que em donesiu consells, en com fer-ho per lligar amb un noi pero no ser massa façil com perquè et besi i als dos dies adeu encara hi ha noies que tenim sentiments i si, creiem en el dia de Sant Valenti o en els simples princeps blaus. COM ES LLIGA ARA?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Segurament ja ho fas bé això de lligar, ara ve, potser hem d'oblidar els prínceps blaus, ja que no existeixen més que en les pel•lícules.
Com saber si només vol liar-se o és un noi romàntic? Coneixent-lo com a persona. Si no t'agrada el que et proposen, liar-se i prou, digues que no, i fins que no hagis conegut bé a la persona no t'hi emboliquis. Això també té una avantatge a la inversa, si ell et coneix més com a persona segurament ja no voldrà que només siguis una boca més.
Sembla que ho entenem al revés, primer m'hi lio i després el conec, però si jugues a aquest joc ja estàs acceptant les normes. Per tant, inverteix els ordres, potser descobreixes persones molt interessants.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL