PRIMERA VEGADA
Hola :)
Fa uns dies, vam intentar de fer-ho el meu nòvio i jo (verges els dos) però em feia mal i no "m'entrava" el seu penis perquè, apart del dolor, hi havia un ''tope'' que no deixava que entres bé. La lubricació era correcte i tan un com l'altra estàvem a gust i relaxats. Ho em parlat i creiem que segurament és la meva poca dilatació ja que mai m'he fet dits. Me'n faig? És aquest el problema?
Merci maques!!! :):)
Elena Crespi

Blogger, aquest no ha de ser el problema...
Normalment les primeres vegades que s'intenta no s'aconsegueix, és el més lògic. Mica en mica ho podeu anar provant i a veure si ho aneu aconseguint.
Et recomano que et posis tu a sobre ja que així controlaràs el grau de dolor que pots suportar i el grau de penetració que hi pot haver.
Mireu sobretot que esteu entrant en el "lloc ocrrecte" sobretot.
I si vols, pots provar d'introduir primer un dit ja que així la vagina s'anirà acostumant a "rebre" visites.
Millor començar per quelcom que no és tan gran com un penis, per exemple un dit.
Sobretot, heu d'estar molt excitats quan ho proveu!
Un petonàs i sort!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres