Estic gorda?
Hola!!
Tinc una pregunta; medeixo no més d'1,60 i peso 50kg. Potser aquest és el me pes ideal o s'hi acosta, no ho se, peró la cintura la tinc de 81 cm!! Vull rebaixar la panxa i estic fent "dieta" i esport. Em podries ajudar a reduïr la cintura? No vull que em passi alguna cosa dolenta però és bastant urgent ja que molta roba em queda com el cul per culpa d'aixó.
Gràciies!! :D
Sara Bujalance

Hola Julietaa! 81 cm de cintura és una mida ben normal per una noia adolescent. No intentis tenir les mides que s'acostuma a dir que tenen les models, la majoria de vegades són mesures falses i en realitat són més grans del que es diu, així que quedat ben tranquil·la perquè la teva cintura està bé!. No cal que facis cap "dieta" en concret. Per mantenir un bon pes, com el que ja tens, l'únic que has de fer és menjar de tot, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. I aprèn a valorar-te positivament, no siguis tan autoexigent, segur que hi ha molta roba que et queda bé! I recorda que no hi ha ningú a qui sempre li quedi tot bé. Molts petons!!
Julietaa
Gràcies per ajudar-me! Ho intentaré i segur que ho consegueixo!! :D
Sara Bujalance
Gràcies a tu per confiar en nosaltres!