PRIMERA REGLA? URGENT
Hola, m'agradaria ser anonima.
Aquesta tarda he anat al labavo, i e vist unes taques vermelles a les calcetes, molt clares, he suposat que era la meva primera regla, despres al netegarme he vist que tambe era vermell molt clar, com si estigues difuminat. Pero al mirar al vàter, he vist que el pipí era del color normal. Li e demanat a ma mare, i ma dit que era normal, que potser era perque encara mesta venint, pero que tambe era posible que no fos definitiu, que fos nomes un avis. Te rao la meva mare? Es dolent? Es normal? siusplau contesteu estic preocupada.
Moltes gràcies i ho sento per les faltes.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs com diu la teva mare, podria tractar-se d'un primer avís de la regla! I evidentment, NO és res dolent :) Al principi, la regla sol ser bastant irregular (és a dir, no ve cada 28 dies exactes), i pot variar molt en quantitat o en sensació de dolor, segons la noia.
Però aquestes coses es van descobrint a poc a poc! Per sort, pots comptar amb la teva mare per a que t'expliqui coses i et resolgui dubtes sobre aquest tema oi?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat