M'agrada
Hola, jo sçoc la Laura i m'agrada un noi de la meva classe. Jo sóc la seva millor amiga des de fa 10 anys però crec que a ell li agrada una altra noia de la classe. D'aquí poc és l'aniversari del noi que m'agrada i no vull fer el ridícul en el regal. Tampoc sé si dir-li que m'agrada. Li he de dir que m'agrada?
Què li puc regalar?
Voldria saber frases o missatges per lligar.
M'ajudeu sisplau?
Agraïria la resposta el més aviat possible.
Gràcies
Elena Crespi

Hola laureta, com estàs?
Doncs pensa una cosa... si no li dius no sabràs què sent ell i ell no sabrà que tu sents això! Però dir-li té el risc de que ell et digui que no (i també de que et digui que si...) Com que no sabem què et dirà, et recomano que siguis tu la que valoris si li vols dir o no.
Un regal? i si li regales quelcom on estigueu tots 2? una foto junts? un àlbum amb fotos vostres? o alguna cosa simbòlica de la vostra amistat o que tingui relació amb la vostra història d'amics...
I sobre les frases per lligar... no són imfalibles, jo et recomano que diguis el que sents.
Un petó!
Elena Crespi i Asensio - @ElenaCrespi81