La vegonya em fa males passades....
Hola:) Doncs bueno al final de pensar-ho molt he decidit preguntar-ho aqui per avera si em podeu ajudar. La meva historia no vull que sigui publicada ni res, sisplau nomes vull que m'ajudeu per aqui. Un nen de l'insti que crec que em comença a agradar em va agregar al whatsapp i hem estat tot el cap de setmana coneixent-nos mes i tal. Avui ens hem vist en persona pero quasi no ens hem dit res. Jo no sabia que fer, se que he de ser jo mateixa, però mai he tingut una sensació aixi es estrany per mi, i crec que al nen tambe li agrado. No se quins temes treure per poder parlar naturalment amb ell... em fa moltissima vergonya ja que soc una noia molt timida... tinc por de que em deixi de parlar per culpa d'això i jo em vull obrir a ell. Sisplau em podeu donar algun consell? Coses de que parlar amb ell (ja se mes o menys el que li agrada i això)I algun truc per no posar-me tan nerviosa quan ens veiem... :$ Gracies, un petó. Contesteu-me rapid sisplau, ja que demà el torno a veure... :3
Elena Crespi

Hola VampireGirl!
Sposem que ja hauràs vist de nou a aquest noi i no sabem com haurà anat evolucionant la història però t'explico:
Per superar la vergonya has d'anar deixant de tenir-li por i anar-te acostumant a ella, quan t'hi acostumes es fa petiteta petiteta i llavors deixa d'atabalar-te. Però com més por et faci tenir vergonya, més i més en tindràs.
La vergonya és normal i en tenim tots i totes. Per tant, pensa que ell segurament també en tindrà molta de vergonya.
Però és important que supereu aquesta fase vergonyosa i seguiu mantenint el contacte en persona ja que el perill que hi pot haver és que parleu molt pel whatsapp i en persona no us dieu res... i les relacions de veritat es tenen cara a cara...
Si saps què li agrada parla-li d'aquestes coses, o explica-li què t'agrada a tu...
Molts ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres