Anorexia?
Tinc un problema, quan era més petita parlo de fa dos anys a lescola totham em deia gorda i jo m'hi sentia i un dia miranme al mirall vaig adonarma que era extremadament gorda, des d'aquell dia sem va girar el cap i bomitava continuament, despres de cada apat o casibé, fins que per nadal vaig anar al lababo i la meva tieta suspitava de que jo feia algo ja que va notar que estava perdent pes molt rapidament i finalment va estar apunt de pillarme, jo vaig deixar de ferho ja que no volia problemes. El cas es que vaig perdre molt pes i vaig estar un any manteninma fins que ara fa po che tornat a recuperar pes no tant com avans però n'he recuperat i això mha obligat a bomitar cada cop que puc!
Al mati no esmorzo o bec un got de llet i tiru l'esmorzar per no menjarmel quan arribo a casa estic sola i normalment menjo poca quantitat i si veig que em paso ho bomito, el berenar mel salto i sopo molt poc ja que hi ha els meus pares a casa i sen podrien adonar si bomites.
però aquest cop no se si es perquè no porto tant temps fent-ho o algo que no perdo el pes quevaig perdre. Són 5kg que em costa molt de treurem de sobre.
FAig molt esport 8 hores setmanals!
això és bulimia anorèxia?¿?
Què puc fer per perdre aquests quilos que em bull treure de sobre sense tenir que fer aquestes bastieses
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Entenc que amb tota aquesta situació deus estar patint molt. Per tot el que dius podria ser que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Et cotsa aprimar perquè és el que passa amb aquests trastorns, com menys menges, més s'adapta el teu cos aprenent a engreixar. Tot el que fas és dolent per a tu i no serveix per aprimar. La única manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat i fer esport. El que hauries de fer per poder sortir d'aquesta situació tan dolorosa en la que estàs és parlar amb els teus pares i explicar-los tot el que t'està passant, tal i com m'ho has explicat a mi. Com abans parlis amb ells molt millor, perquè a mida que vagi passant el temps cada cop serà un problema més greu. Sé que pot ser difícil perquè tens por d'amoïnar-los o de que s'enfadin, però és imprescindible que ho sàpiguen. Ells t'estimen més que a res i faran tot el possible per ajudar-te a estar bé, així que ànims i parla amb ells, és la única solució al problema que tens. Un petó molt gran!