tinc un petit problema...
Hola!
mira tinc un petit problema portu un any que intento aprimamrme em veig gorda, menjo molt poc i faig esport ( fubtol, vaig a correr, faig bici.. ara mapuntare algun gimnas..) me aprimatme aprimat 5 kg pero tot i aixo no estic contenta amb el meu cos..medeixo 1,68 i peso 68, em podries donar algun consell per aprimamre mes rapid, o algu que sigui mes eficaç ? gracies :)
Sara Bujalance

Hola oliis! Fer esport, com ja en fas, és una molt bona manera de mantenir un bon pes i un bon estat de salut en general, així que per aquesta part ja ho fas bé. Però per la part d'alimentació és molt important que en lloc de menjar poc, mengis de tot, en la quantitat suficient (sense quedar-te amb gana) i equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària. Menjar poc, a llarg termini, ens porta a tot el contrari, a engreixar, perquè el cos "s'acostuma" al poc menjar i cada cop li costa més aprimar i menys engreixar. Per això sempre insistim en la necessitat de menjar bé i repartit en 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar). La gent que menja bé, fent 5 àpats i que no passa gana, té metabolismes més ràpids que cremen més fàcilment els greixos. Així que ja saps, a més de fer esport, procura menjar de tot, equilibrat i suficient!. Per una altra banda, pensa que el pes depèn també d'un factor genètic, el sovint anomenem constitució, que no podem canviar, i per això és tan important acceptar-nos tal i com som. Molts petons!!