m'esta utilitzant?
Hola!! Tinc un problema, hi ha un noi que des de fa bastan magrada moltisim, i vaig tallar amb el meu novio perque magradava molt ell. Una mica mes tard em vaig assabentar que jo tambe li agradava i ens vam liar i em va dir tot de coses molt maques pero al dia seguent a momenta estava molt carinyos amb mi i a moments com si no em conegues o com si no hagues pasat res. Sol em buscava quan a ell li venia de gust. Va haver-hi un moment que hem vaig emprenyar una mica perque estava desconcertada i no sabia ell que volia, pero despres vaig parlar amb ell i li vaig dir que em sabia greu i va dir que per ell no pasava res. Avui li he preguntat si era veritat tot el que m'havia dit i m'ha dit que a mitges. M'he sentit una mica malament pero son coses que passen i ho he intentat assumir. Pero despres m'ha parlat de com ens aniria junts i li he dit si volia intentaro i m'ha dit que ja em dira. Ara estic preocupada perque per una part em sento utilitzada pero per laltra... Esque m'agrada molt!! I ahir una nena em va dir que era posible que ll tambe volgues alguna cosa mes que un rollo amb mi pero li preocupava el que podia dir la gent. Si us plau algun consell?? Merciii
Elena Crespi

Hola!
No el conec i no sé què sent ell però el que està clar és que t'envia missatges contradictoris... si parles amb ell et diu una cosa i al cap d'una estona (o uns dies) te'n diu una altra...
Com qeu no podem saber amb certesa què li passa pel cap només podem valorar el que es veu que fa i que deixa de fer i la meva pregunta és: a tu t'agrada que et tracti així? Vols algú que et diu "ara si/ara no" o vols algú que sempre estigui al teu costat?
Quan trobis la resposta a aquestes preguntes... llavors sabràs què fer!
Encara que t'agradi, si no et tracta com tu vols... no val la pena!
Un petó!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres