Que masta pasan?
Hola,
fa uns quants dies que quan arribo de l'insti i em poso a dinar, no menjo casi be res i, en canvi per les tardes, me moro de gana i em poso a menjar com una tosineta, i tinc por que quan sigi mes gran, estigui com una foca.
Que puc fer?
Un pteó molt fort!
Sara Bujalance

Hola! El que et passa per la tarda té a veure, probablement, amb el fet de que dinis poc. El millor que pots fer per evitar que t'agafin ganes de "picoteo" per la tarda és fer 5 àpats al dia: esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar (esforça't una mica per fer-lo bé encara que en aquell moment no et vingui gaire de gust), berenar i sopar. Fent-ho així evitaràs que aparegui l'ansietat típica del picoteo. A part de 5 àpats al dia, menja de tot, equilibrat i fes esport habitualment. Fent tot això mantindràs un bon pes tant ara com quan siguis més gran. Molts petons!!