Massa pes?
Hola! Tinc setze anys i crec que peso massa medeixo 1.70 i peso 65 quilos, crec que la panxa em creix per moments faig cinc apats al dia, practico futbol i encara aixi crec que estic grassa
Sara Bujalance

Hola! Pots estar tranquil·la perquè el teu pes està bé! No necessites aprimar res! Això que dius de que la panxa et creix és només una "paranoia" teva, no t'està passant, de debò. A més, fas molt bé de practicar esport habitualment i fer 5 àpats diaris, aquesta és la millor manera d'alimentar-se. Només cal que miris de menjar també de tot, variat i de forma equilibrada, com marca la piràmide alimentària. Amb tot això no cal que facis res més. Aprèn a valorar-te positivament i no t'obsessionis pel físic, això només porta a sentir-se malament. Parlar sobre com et sents amb el cos amb els amics i amb adults de confiança, com els pares, t'anirà bé per sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!
Oh! Gràcies de debo m'estaba emparanoiant massa, inclus he començat ha anar a l'escola caminant ( es a 4 parades de metro) gracies de debo ^^
Sara Bujalance
Gràcies a tu per confiar en adolescents.cat! Qualsevol altre dubte pots trobar-me aquí! Molts petons!!