CACAU MENTAL!!! D:
Hola Adolescents!!!
Això en realitat no t res a veure am sexualitat, però la vtt es k necessito ajuda d'algú que no em conegui i que pugui ser imparcial. :D
La cosa es k, m'agrada un noi dos anys més gran que jo, és molt simpàtic i amable, em cau molt b, el tinc d'amic al Facebook (cosa k tampoc significa res) i de tant en tant hi intento parlar, però la cosa es k fa poc k una amiga em va dir k el noi tenia novia, i nse sabeu? Ara no sé si oblidar-ho, o deixar-ho en banda i deixar k passi el temps.. Sé que soc molt jove (tinc gairebé 15 anys) i k no hi ha pressa, però es k ell m'agrada de vtt.
PETONS A TOTS!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori! Fixa't en la teva consulta, tu mateixa et dones la resposta, deixa que passi el temps i es posarà tot a lloc. És evident que aquest noi t'agrada, però no teniu cap tipus de relació personal (el facebook no és una relació personal), i això fa difícil que pugueu parlar i conèixer-vos de veritat, i més difícil encara establir-vos com a parella.
Per tant, viu, deixa passar aquest malestar i si algun dia tens ocasió de conèixer ‘lo endavant però de "tu a tu", no a través d'un teclat i una pantalla d'ordinador.
Una abraçada ben forta i ànims!
Helena Angel @HelenaAL