MOLTAPOR
Buah noto que ultimament no tinc gana i per això no menjo, aleshores clar tinc por de fer-me anorexica i nouse pero esque puc estar un dia tranquilament sense menjar que em passa?
moltes gracies amors <3
Sara Bujalance

Hola! A tothom li ha passat que durant un dia o dos ha perdut una mica la gana per nervis, o perquè no es troba bé de la panxa, o està una mica trist... i si això dura només un o dos dies no té importància. Ens hem de preocupar si aquesta manca de gana dura molts dies. El millor que pots fer és menjar de la mateixa manera que menjaves abans de que et passés això (encara que no te vingui de gust, prova de fer un petit esforç), i si veus que passats uns dies no et torna la gana, ves a veure al metge i comenta-li, per descartar que no sigui cap virus o quelcom així. Molts petons!!