Pressió
Ahir estava amb el meu novio a casa seva, a la seva habitació i ens estavem liant. Vam arribar a un punt en el que ell volia passar a més (anem a 4t d'ESO)Jo el parava, pero ell continuava, fins que li vaig dir que parés i es va enfadar, no se que fer...
Anissa Ouali

Hola Irene!!
No hi ha una edat per mantenir relacions sexuals, encara que aneu a 4 ESO! Tot i que l’edat s’ha de tenir en compte, el més important és sentir-se preparat/da.
També comentes que la parella voldria però tu no, us voldria fer una pregunta, abans de tenir relacions sexuals amb penetració, "heu dedicat temps a jugar?" És a dir, per exemple, conèixer cadascú el seu cos, està ben informat i experimentar altres jocs amb l'altra persona abans de començar a incorporar la penetració en les vostres elacions sexuals.
Cadascú té el seu ritme, i el més important és gaudir de la sexualitat sense pressa, anar coneixent i aprenent sense “marcar una edat”, ni perquè la parella vol, com a factor de pressió per iniciar les relacions sexuals (per exemple, que ell vulgui anar a més o que s'enfadi per no fer-ho). La por o angoixa que aquesta situació genera és una emoció que no podem evitar, però si que podem ajudar-la, com? parlant amb la parella d'allò que et preocupa, del per què no volies continuar,...
Aprofito per comentar-te que per prevenir l’embaràs no desitjat com les infeccions de transmissió sexual, recorda què utilitzar el preservatiu és molt important, tot i que sigui la primera relació sexual (ja que el risc està present des de la primera fins "l'última")
Espero haver-te pogut ajudar! una forta abraçada, Anissa Ouali @AniOuali