Massa prima?
Holaa!!:)
Soc bastant alta...medeixu mes de 1'70 i peso 46kg, tothom em diu que estic massa prima pero ja ja em veig be, i em pregunten que com ho faig i jo els i dic que no faig ni dieta ni res, que faig esport i mejo be, i no s'ho creuen:$ estic massa prima? Eske no mengordo (en part molt millor hahah)
Espero que em contesteu:p gracies<3
Sara Bujalance

Hola Carlyy! El teu pes és justet per la teva alçada, però no passa res sempre i quan mengis de tot, en la quantitat suficient, de manera equilibrada i et trobis bé. El pes depèn també d'un factor genètic, la constitució, i això que a vegades hagi persones que són de constitució prima, com sembla ser el teu cas, i per molt que mengen els costa engreixar. Si no mengessis bé, o haguessis aprimat molt últimament, o no et trobessis bé, aleshores si podríem pensar que hi ha algun problema. De totes maneres, si et preocupa el tema del pes el millor que pots fer és visitar al teu metge i demanar-li consell. Molts petons!!