NO SENTO PLAER
Hola! El problema es que quan em masturbo i em fico els dits no sento plaer ni mal.
Només sento plaer quan em froto el clítoris i molt ràpid.
M'agradaria saber alguna técnica de penetració que dongui plaer.
IESP

Hola directioner3108,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
El que et passa és el més normal del món! La grandíssima majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins es troben a l'exterior de la vagina, llavis menors, llavis majors, i sobretot en el clítoris! Per què? Perquè el clítoris s'encarrega del plaer i la vagina de la reproducció.
Pots arribar a sentir plaer amb la penetració? Si, amb molt autoconeixement, amb una relació de parella on hi hagi molta confiança i estimulant el Punt G (situat a la paret anterior de l'interior de la vagina, un penis no el pot estimular).
Per tant, si sents plaer estimulant clítoris, gaudeix!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL